Katalogowanie Stron

Poniżej krótki wpis na temat katalogowania stron. Dowiesz się jakich katalogów unikać, jak katalogować swoje strony i jak tego nie robić.

Jak katalogować strony?

  • Wybieraj rozsądnie katalogi, przebadaj listę domen katalogów kilkoma narzędziami, które pozwolą Ci sprawdzić ich współczynniki, następnie przeglądnij ręcznie te o najwyższych parametrach i wybierz te, które tworzone są pod człowieka a nie same roboty.
  • Zawsze publikuj unikalne i jak najbardziej długie opisy.
  • Nie dodawaj dodatkowych linków w treści wpisu, chyba że opis jest naprawdę bardzo długi, a link będzie kierował do podstrony lub innej naszej strony.
  • Pamiętaj aby tagi były tworzone w sposób: dentysta, stomatolog, Warszawa, usługi dentystyczne
  • Po akceptacji wpisu, zapisz sobie jego link i postaraj się go podlinkować od czasu do czasu. Nie pozostawiaj wpisów na pastwę losu.
  • Jeżeli katalog umożliwia za niewiele większe pieniądze wersje Premium z podlinkowaniem Wewnętrznym wpisu z wszystkich jego podstron to warto takie coś wybrać 😉

Jak nie katalogować stron?

  • Nie umieszczaj w katalogach jednego i tego samego opisu, który już powieliłeś XXX razy.
  • Nie umieszczaj we wpisie więcej niż 1 link do strony docelowej, a przede wszystkim weź pod uwagę, że wiele katalogów z automatu daje Ci 1 link do docelowej strony, który tworzony jest na podstawie podanego tytułu strony oraz adresu URL strony który podałeś.
  • Nie dodawaj krótkich tekstów, lub tekstów które są zlepkiem słów kluczowych po przecinku.
  • Nie dodawaj tagów typu: dentysta Warszawa, Stomatolog Warszawa, itd.
  • Nie kupować wpisów premium, które dają Ci reklamę na podstronie przyjaciół, gdzie znajduje się tam powyżej 15 linków wychodzących do innych podstron.
  • Nie kupować wpisów premium, które dają możliwość zdobycia bezpośredniego linka do strony reklamowanej z wszystkich podstron. * tylko dla początkujących, jak wiesz co robisz i po co zdobywasz taki link to go kupuj 😉 zawsze wpis może mieć tytuł brandowy i możesz w ten sposób zebrać linki sitewide na BRAND.

Unikaj

  • Unikaj katalogów, które mają zainstalowane systemy wymiany linków, a jest ich pełno 😉
  • Unikaj starych katalogów typu easydir, czy innych starych skryptów katalogów, które masowo były banowane, oraz które totalnie beznadziejnie wyglądają.
  • Unikaj katalogów, które mają w stopce lub w innym miejscu po XX linków wychodzących do innych stron Zewnętrznych. Jest to jeden z pierwszych czynników pod kątem którego powinniśmy przeanalizować swoją listę.
  • Dziwnych katalogów stron z różnego rodzajem skomplikowanym regulaminem. Coraz więcej ludzi próbuje swoich sił w oszukiwaniu innych, robią jakieś regulaminy z kruczkami, które zmuszają reklamującego do wnoszenia sporych comiesięcznych / rocznych opłat za wpis.