Sampling

Dodano: 12 lat 2 miesiące temu
Przestrzeń sklepowa podobnie jak wiele innego rodzaju wnętrz wymaga odpowiedniej organizacji. Jej umiejętne wykorzystanie jest przede wszystkim celem producentów, którym zależy na tym, by ich produkt jak najlepiej prezentował się na półce. Odpowiednie wyeksponowanie towaru przekłada się na sprzedaż. Nabywcy to zwyczajni ludzie, a zatem zachowują się po ludzku – działają pod wpływem impulsu, chwytają to, co najlepiej widoczne, nie chcą marnować czasu i energii na poszukiwania. Jak najlepszym umiejscowieniem danego produktu w punkcie sprzedaży detalicznej zajmuje się merchandising. Wchodzi on w skład usług świadczonych przez agencje wspierające sprzedaż. Jedną z nich jest IQFM, firma dbająca o to, by towary jej klientów masowo i błyskawicznie znikały ze sklepowych półek.

Podobne wpisy

Komentarze