Szkolenia dla firm obsługujących klientów niepełnosprawnych.

Dodano: 9 lat 1 miesiąc temu
Organizowane przez nas szkolenia savoir vivre w stosunku do klienta niepełnosprawnego, wyposażają pracowników firm, instytucji oraz szkół w wiedzę teoretyczną i praktyczną, niezbędną dla profesjonalnej obsługi klienta. Dlaczego to takie ważne? Osoby niepełnosprawne są częścią społeczeństwa, wymagającą równego traktowania. Niestety, w dalszym ciągu w wielu firmach jest pod tym względem deficyt informacji i umiejętności. Chcemy to zmienić, dlatego wszystkie nasze szkolenia obsługi klienta niepełnosprawnego, wyróżniają się bardzo wysoką skutecznością. Naszym celem jest ciągłe podnoszenie standardów w firmach, dlatego wszystkie szkolenia są regularnie wzbogacane i uzupełniane o nowe informacje. Dostosowujemy je do zmieniających się potrzeb społecznych, a także osób niepełnosprawnych. Czego można się dowiedzieć, biorąc udział w szkoleniach firm obsługujących klientów niepełnosprawnych? Między innymi tego, czy i jak należy ich traktować priorytetowo, jak rozmawiać z nimi i wyrażać odmowę, a także jak powinno przebiegać spotkanie z takimi osobami.

Podobne wpisy

Komentarze