Wszelkie dodatkowe zainteresowania mogą się przydać podczas tworzenia reklamy, ponieważ nigdy nie wiadomo, jaka tematyka może być poruszona w spocie. Czasem nawet najbardziej błahe zainteresowania mogą się okazać przydatne. Technologia, muzyka, astronomia czy archeologia, nie ma to znaczenia.
W studio Howhow nasi pracownicy mają mnóstwo zainteresowań, które pielęgnujemy i rozwijamy. Często dzielimy się ciekawymi informacjami. Nie jest dobrze, gdy ktoś jest pozbawiony jakichkolwiek zainteresowań. Oznacza to że nie ma ambicji na rozwój samego siebie, a jego jedynym celem jest "odbębnienie" zadanych zadań i stagnacja. Taka osoba nie za bardzo nadaje się do pracy w branży reklamowej.
Na szczęście ekipa How How ma pasję i fantazję. Lubi to co robi, czego efektem jest solidne i liczne grono zadowolonych klientów. Są to bardzo uznane marki w Polsce i nie tylko. Zaufaj nam również i stwórzmy wspólnie film lub animację. Gwarantujemy sukces.